מטבח מודרני אפור

אומנם רבים נוטים לחשוב כי למטבח מודרני מתאימים גוונים לבנים, אך האמת היא שגם לצבע האפור יש מקום של כבוד, וזאת כי הצבע האפור הוא הלבן החדש של העידן המודרני. מדובר בצבע מרשים, מאופק, קריר ואף מרתק, צבע שבדרכו שלו מצליח ליצור תחושה מעט חמימה ועמוקה, וכיוון שהצבע הלבן אינו מתאים עבור כל אחד וגם צבע השמנת אינו מתחבר לאופי של כולם, הרי שהצבע האפור מהווה חלופה ראויה, במיוחד אם אוהבים את המראה המתכתי, או לחלופין את המראה של הבטון החשוף – שני אלמנטים שבין היתר משדרים סגנון מודרני.

התאמה מלאה

הרבה חומרים המזוהים עם עיצוב מודרני כמו הבטון המוחלק אפורים ואכן הם משתלבים נהדר עם חזיתות של ארונות מטבח בגווני אפור, כאשר המרקם לרוב חלק ואף מעט מבריק. מכאן שאין קושי להתאים מוצרי חשמל ואף פשוט ביותר לשמור על שפה אחידה.

מכאן שאם גם אתם נמשכים למראה האפור שמצד אחד מאוד אלגנטי ומרשים ומצד שני שקט ועוצמתי, ואם גם אתם אנשים של קווים נקיים ותחכום איכותי ומוקפד, נראה שגם המטבח שלכם עומד להיכנס להגדרה של מטבח מודרני אפור, אם כי מראש נציין שכל מטבח עומד להיראות שונה לגמרי.

אפור ועוד

לאחר שבחרתם גוון, יש להבין שבין היתר המטבח אינו עומד להיות רק אפור, אלא גם פרקטי, נוח, ארגונומי, מרשים, יוקרתי, והוא עומד להקרין נראות של מקשה אחת – מטבחים כפריים בגווני אפור אכן נהיים יותר ויותר פופולריים.

לפגישת יעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם:

או התקשרו 072-3902666

מוצרים נוספים:

מטבח מודרני עם אי

מטבח מודרני עם אי

מטבח מודרני עם אי הנו מטבח שמציג קווים ישרים, מוצרי חשמל מתקדמים, פריטים מוסתרים (קרי ידיות אינטגרליות ותאורה סמויה), נישות

מטבח מודרני לבן

מטבח מודרני שמנת

מטבח מודרני הנו מטבח של צבע אחד, של צבע אחיד ולרוב של גוון לבן, אך גם לגוון השמנת יש מקום,

מטבח קלאסי מודרני בצבע שחור

מטבח מודרני שחור

מטבח מודרני שחור הוא ללא ספק סיפור מעט שונה בקטגוריה – המטבח השחור לוקח את כל האלמנטים האיכותיים של המטבח

מטבח כפרי מודרני קטן

מטבח מודרני קטן

כיום רבים מבקשים לשפץ את הדירה הנוכחית ואף רבים חולמים לקחת את המטבח של הדירה ולהפוך אותו ליוקרתי – למטבח

יכול גם לעניין אותך:

טיפים ועצות לבישול במטבח

שבעה סודות בישול שיהפכו אתכם לשפים כולנו אוהבים ללמוד טריקים קטנים וקיצורי דרך, במיוחד כשמדובר בזירת המטבח העמוסה בעבודה. עם

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי