עיצוב כפרי בדירה אורבנית – עשו זאת בעצמכם עם פריטים שבידכם

המיתוס הכי גדול לגבי דירה בעיר היא שהיא חייבת להיות הכי קרובה לסביבה שלה. מודרנית או בניחוח וינטג', אבל לגבי משדרת את העיר ואת האווירה האורבנית שנשקפת מהחלונות. אם את או אתה אוהבים עיצוב מטבח כפרי וגרים בעיר, תוכלו להכניס אלמנטים מהכפר בקלות, עם פריטים שיש בכל בית ולתת אווירה של ירוק, חופש ואוויר צח גם באמצע תל אביב.

הנה כמה טיפים לעיצוב כפרי בתוך דירה אורבנית

עציצים, עציצים ועוד קצת עציצים:

ירוק בעיניים, זה החיבור הראשון שלנו לאווירה כפרית (כמו כאן). אם הדירה שלך נמצאת ממש במרכז העיר ואין ירוק מסביב, אולי חוץ מהעציצים אצל השכנים, זה הזמן להכניס ירוק. עציצים גדולים במרפסת שעושים תחושה של עץ שמציץ מהחלון, פרחים באדניות, צמחי תבלין, קקטוסים וסקולנטים – אלו הם רק חלק מהירוקים שאפשר להכניס לדירה.

עיצוב כפרי

שימוש בעץ ממוחזר וטבעי:

החספוס של העץ הממוחזר, זה שכבר עבר כברת דרך ויש לו היסטוריה, שולח אותנו ישר לכפר. כדי ליצור אווירה כפרית, גם בדירה אורבנית לגמרי, כדאי להשתמש בעץ וכמה שיותר.

מאדניות עץ ממוחזר ועד לריצוף פרקט בגוון טבעי, מריהוט מעץ גולמי ולא צבוע ועד לכלי אוכל מבקבוק ושאר חומרים טבעיים – העיצוב הכפרי יתבטא בהרבה מאד פריטים שלא צריך להשקיע בהם הרבה ואפשר למצוא אותם בכל בית.

זה הזמן להוציא את המסגרות הישנות:

כמעט בכל בית יש מסגרות תמונות ישנות שכבר מזמן לא מוצגות. אנחנו אוספים אותם לאורך החיים. אם יש כאלו בארון, זה הזמן להוציא אותן. כל מה שצריך לעשות הוא להסיר קצת מהצבע הישן, לחשוף את העץ ולגלות את הכפר דרך מראה כפרי ומחוספס.

החיבור של מסגרות עץ לתמונות לעיצוב כפרי הוא הכי טבעי שיש. תוכלו להכניס פנימה מראה או ליצור קולאז' תמונות מושלם – או פשוט לתלות מסגרות יפות וליצור אפקט מיוחד על הקיר, כמעט ללא הוצאה כספית ועם מה שיש בבית.

טקסטיל טבעי שיש בכל בית:

פשתן, כותנה אורגנית וצמר – שלושה סוגי בדים שאנחנו מכירים היטב ויכולים להכניס את העיצוב הכפרי ישר לבית וליצור אווירה חמימה וטבעית.

זה הזמן להוציא מהארון את שמיכות הצמר הסרוגות, את כריות הפשתן העדינות או לכסות את הספה בסלון בכיסוי מכותנה אורגנית בגוונים טבעיים. אפשר לקנות, אבל אפשר גם לפשפש בארונות ולחשוב יצירתי. בדרך כלל נגלה שם עולם ומלואו.

עיצוב כפרי באמצע העיר זה לא ניגוד מוחלט. אם את או אתה אוהבים עיצוב ואוספים פריטים שונים, אם תפשפשו, תחפשו ותצרו את השילובים הנכונים, תוכלו להפוך את הדירה הכי עירונית שיש לדירה באווירת מטבחים כפריים. עץ, צמחים ירוקים, בדים רכים וטבעיים והרבה יצירתיות יעזרו לכם לעשות זאת בקלות.

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי