הובלה והתקנת מטבח – כך תעשו את זה נכון

המטבח הפך בשנים האחרונות לאחד החללים החשובים ביותר בכל בית. רבים מאיתנו גילו את הקסם שבבישול, אפייה, הקפצה, אידוי ושאר פעולות קולינריות – בין השאר בזכות תוכניות כמו מאסטר שף ובלוגים בתחום האוכל והכנתו – ובהתאם אנחנו מבלים יותר ויותר זמן במטבח. ככל שהמטבח הופך למוקד התרחשות, הוא גם זירה מעולה לאינטראקציות מהנות בין כל בני הבית, וגם לכך יש השפעה על ההשקעה שלנו.

הבסיס לנחת מלאה הוא כמובן בחירה מושכלת של מטבח כפרי שמתאים גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט האסתטי. חומרי גלם איכותיים הם המרכיב החשוב הבא, הפקדת מלאכת תכנון המטבח וייצורו בידיים מקצועיות, ורצוי מאוד, הכרחית גם היא – והמרכיב האחרון בדרך למטבח החלומות הוא הובלה והתקנה ברמה גבוהה במיוחד.

מטבח כפרי יוקרתי

על מה חשוב להקפיד כשמובילים מטבח מעץ מלא?

המטבחים הכפריים, ובפרט אלה היוקרתיים, זוכים לביקוש נרחב במיוחד בשנים האחרונות. בין הסיבות לכך: היופי הכובש שלהם, החיבור העוצמתי שלהם לסביבה ולטבע, חיבור שכולנו כמהים אליו בין אם אנחנו חיים בסביבה כפרית ובין אם במרחב אורבני, והעמידות המרשימה של חומרי הגלם המשמשים לייצור מטבחים אלה ובפרט העץ המלא.

יחד עם זאת חשוב לזכור שגם אם העץ המלא הוא חומר גלם עמיד מאוד, עדיין חשוב לבצע כל הובלה והתקנת מטבחים כפריים בזהירות ובתשומת לב מלאה לכל שלב. למעשה רק שירות הובלות שמתמחה בהעברת מטבחים מעץ מלא יכול להבטיח – וגם לקיים – אפס נזקים לחלקי המטבח בעת הובלתם אל הבית שלכם.

הדגש העיקרי הראשון הוא עטיפה מוקפדת של כל חלק וכל מרכיב במטבח, כך שהם לא ייפגעו תוך כדי הובלתם – לא בזמן הנסיעה אל היעד ולא בבית עצמו. הדגש החשוב השני הוא מספר הסבלים שמבצעים את ההובלה, ובפרט במקומות שבהם אין מעלית וחדר המדרגות צר – רק אם בכל אחת מהפינות של חלקי המטבח עומד סבל ומוודא שהוא לא ייתקל במשקופים או בקירות תוכלו לדעת בוודאות שהמטבח מגיע אליכם בדיוק כפי שהוא מיוצר.

בנוסף חשוב לבחור שירותי הובלות שאמונים על הצבת המטבח ברכב ההובלות בדרך כזו ששום נזק לא ייגרם, גם אם הכבישים בדרך משובשים. אם נדרש שימוש במנוף לטובת הצבת המטבח במקום החדש, כדאי כמובן לוודא שהחברה שבחרתם היא בעלת ניסיון רב בעבודה עם מנופים.

איך תוודאו שהתקנת המטבח מקצועית?

אחד השירותים שמספקים מובילים רבים הוא התקנה (ובמידת הצורך גם פירוק) של המטבח. חשוב להדגיש ששירות זה מחייב מיומנות ספציפית, ולא כל חברת הובלות, מקצועית ככל שתהיה, יודעת גם להתקין מטבחים (שהרי הידע הנדרש לשם כך שונה לגמרי מזה הנדרש לצורך הובלת פריטים כאלה ואחרים).

בפרט כך הדבר כשמדובר על מטבח מעץ מלא או מטבחים יוקרתיים – במקרים אלה התקנה לא מיומנת עלולה להזיק ולמנוע מכם את מלוא הנחת האפשרית. בהתאם ההמלצה היא להפקיד את מלאכת התקנתו של המטבח החדש שלכם אך ורק בידיים מנוסות מאוד.

 

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי