מטבח יוקרתי – פרקט במטבח, כן או לא?

אחרי שנים בדירות שכורות בהן המטבח אף פעם לא היה ממש לטעמכם האישי אתם מבצעים את הקפיצה הגדולה ועוברים להיות בעלי דירה. הכל כמעט מוכן, אבל עדיין כדאי לחשוב טוב טוב על מרכז הבית, ולא, אנחנו לא מדברים על הסלון הפעם.

המטבח שלנו הוא המקום בו אנחנו מייצרים זיכרונות ילדות לילדנו, מלמדים אותם לרכוש טעמים חדשים, להתנסות בלחתוך סלט בפעם הראשונה, להכניס את הכלים למדיח, להכין יחדיו כדורי שוקולד, ומעבר לזה פשוט לראות איך אמא ואבא מייצרים בשיתוף פעולה מלא ארוחת ערב לכל בני המשפחה.

בתוך כל הרגשות שהמטבח מייצר חשוב שנדע לשמור על הנראות, הרי כשאורחים נכנסים אליכם הביתה הם לא רואים רק את הסלון שבחרתם אצל מעצבת איטלקייה, והתמונה של הצייר הצעיר והמבטיח, הם רואים את גם את המטבח ולכן כדאי לבחור בעיצוב שיתכתב עם כל חלל הבית, ויתאים לאווירה. מגופי התאורה ועד לפרקט מעץ מלא שיעניק אוירה חמה וביתית.

כל הסיבות לבחור פרקט מעץ מלא

טרנד התקנת הפרקטים הגיע לישראל מאירופה לפני שנים רבות, והשפיע בצורה נרחבת על עולם עיצוב הבית והעסקים. כיום השוק מלא באפשרויות החל מפרקט מעץ מלא, ועד לפרקט תלת שכבתי, רב שכבתי, או פרקט מסוג למינציה שהינו זול יותר.

שימוש בפרקט מעץ מלא הוא הנפוץ במיוחד, וזאת בעיקר בגלל היוקרה והאיכות שהוא משדר. תחושת הנוחות, וההתאמה למגוון סגנונות עיצוב. שימוש בפרקט מסוג זה מדגיש את תכונותיו הנפלאות של העץ ומשתמש בהן כחומר הגלם העיקרי.

פרקטים מעץ מלא מגיעים אלינו לאחר שעברו מינימום עיבוד או שינוי. רוב הלקוחות בישראל בוחרים לרכוש פרקטים שעשויים מעצים טבעיים כגון אלון, ועוד רבים. אם שאלתם את עצמכם מה הז'רגון המקצועי לפרקט עץ מלא התשובה היא פרקט עץ גושני.

אין ספק שהמחיר משחק כאן תפקיד חשוב, ועלותו של פרקט מעץ מלא גבוהה פי כמה מסוגי פרקטים אחרים. מעבר לזה עלינו לקחת בחשבון כי התקנה של פרקט מעץ מלא מורכבת יותר מהתקנות של פרקטים אחרים. במקרה זה חשוב שהמתקין יבחן את השטח עליו אמור להיות מותקן הפרקט, ובהתאם יגיע להחלטה המקצועית הנכונה ביותר ויוכל לקבוע מהי השיטה המתאימה ביותר להתקנת הפרקט.

למטבח יוקרתי מגיע פרקט יוקרתי

לאחר התקנת הפרקט במטבח חשוב מאוד לשמור עליו בזמן עבודות הגמר של הקבלנים בבית, זאת בכדי למנוע פגיעה בפרקט ושריטות מיותרות. ניתן להתקין היום גלאים מיוחדים שמיועדים לארון הכיור ומתריעים בזמן אמת על נזילה- דבר שעלול לפגוע קשות בפרקט.

מעבר לזה בחירת גוון הפרקט צריכה להסתמך על הרבה יותר מטעם אישי כי אם מאילוצי החלל. נכון, ברגע שהמטבח הוא גדול יותר ומואר הוא מאפשר מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות, אבל גם מטבח קטן יותר עדיין יכול להיראות נהדר באמצעות התקנת  פרקט בגוון בהיר יותר שיעניק לכם, ולאורחים תחושה של מקום רחב בהרבה.

ועכשיו נשאלת השאלה הכי גדולה: איך אתם מדמיינים את המטבח היוקרתי שלכם?

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי